Η σημασία της εκτύπωσης σε έναν ψηφιακό κόσμο και η ενεργοποίηση των πέντε αισθήσεων

Σε έναν κόσμο όπου το ψηφιακό μάρκετινγκ κυριαρχεί, είναι εύκολο να παραβλέψουμε τη δύναμη του παραδοσιακού μάρκετινγκ με εκτυπωμένα διαφημιστικά στοιχεία.                Από φυλλάδια μέχρι πανό, το έντυπο μάρκετινγκ αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της διαφήμισης για αιώνες και παρά την άνοδο των ψηφιακών πλατφορμών, συνεχίζει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο σημερινό τοπίο μάρκετινγκ.

Ενώ τα ψηφιακά μέσα έχουν γίνει διάχυτα, τα έντυπα υλικά προσφέρουν ένα μοναδικό πλεονέκτημα με την ταυτόχρονη ενεργοποίηση και των πέντε αισθήσεων.

Όραση.Κατά μέσο όρο, έχετε 8 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών με μια καμπάνια μάρκετινγκ απευθείας αλληλογραφίας (newsletter). Καθημερινά λαμβάνουμε χιλιάδες μηνύματα μάρκετινγκ στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία μας. Το έντυπο μάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεταδώσουν ένα μήνυμα με διάρκεια. Τραβήξτε και διατηρήστε την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού σας!

Αφή.Σε αντίθεση με τις ψηφιακές διαφημίσεις που εξαφανίζονται μόλις ο χρήστης περάσει το σημείο στην οθόνη, κάνοντας ¨κύλιση¨(scroll), το έντυπο υλικό έχει φυσική παρουσία που μπορεί να κρατηθεί, να αγγιχτεί και να μείνει! Αυτή η απτή φύση δημιουργεί μια αίσθηση μονιμότητας και αξιοπιστίας, η οποία μπορεί να αφήσει μια μόνιμη εντύπωση στους καταναλωτές. Πλέον μιλάμε για ¨χειροπιαστό μάρκετινγκ¨ (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

Ακοή.Με τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό ψηφιακών διαφημίσεων, οι καταναλωτές νιώθουν όλο και πιο ενοχλημένοι από το ¨θόρυβο¨ των μηνυμάτων διαδικτυακού μάρκετινγκ. Το έντυπο μάρκετινγκ, από την άλλη, μπορεί να ξεχωρίσει σε ένα ακατάστατο ψηφιακό τοπίο, παρέχοντας στους καταναλωτές μια αναζωογονητική εναλλακτική λύση έναντι του μπαράζ των διαδικτυακών διαφημίσεων.

Όσφρηση.Τα υλικά έντυπου μάρκετινγκ από τη φύση τους μπορούν να βοηθήσουν στην ανάκληση της επωνυμίας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται καλύτερα τις πληροφορίες όταν ασχολούνται με αυτές σε φυσικό επίπεδο. Αγγίζοντας και αλληλεπιδρώντας με έντυπο υλικό, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να θυμούνται το μήνυμα και να το συσχετίζουν με την επωνυμία. Αυτή η αυξημένη ανάκληση επωνυμίας οδηγεί αναπόφευκτα σε αναγνωρισιμότητα και με τη σειρά της σε αύξηση κύρους της εταιρείας.

Γεύση.Η εξερεύνηση του τρόπου ενσωμάτωσης της αίσθησης της γεύσης στην εκτύπωση μπορεί να είναι αρκετά συναρπαστική. Απαιτεί μια νότα δημιουργικότητας, αλλά υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις. Μια κοινή τακτική είναι η χρήση εικόνων υψηλής ποιότητας που προκαλούν μια αίσθηση γεύσης απλώς κοιτάζοντας τη φωτογραφία!

 

Ενώ ο ψηφιακός κόσμος συνεχώς επεκτείνεται, είναι σημαντικό να μην παραβλέπουμε την αξία του παραδοσιακού μάρκετινγκ έντυπων εκτυπώσεων. Με την απτή φύση του, τη στοχευμένη απήχηση, τον μειωμένο ψηφιακό θόρυβο, την ποικιλία υλικών και μεθόδων και την ικανότητά του να ανακαλείται στη μνήμη η επωνυμία μίας εταιρείας, το έντυπο μάρκετινγκ εξακολουθεί να παίζει ζωτικό ρόλο στο σημερινό τοπίο της διαφήμισης. Η ενσωμάτωση της εκτύπωσης σε μια συνολική  στρατηγική μάρκετινγκ, μπορεί να διασφαλίσει στις επιχειρήσεις την αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού τους.

Κάντε μόνιμη εντύπωση με εκτύπωση!